onsdag den 21. august 2013

Idag var jeg sammen med min nabo -og barndomsveninde Tina, ude forbi min mor med morgenmad, så vi lige kunne nå at se hvordan hun er kommet helt på plads efter hendes flytning den 1. august. Hun er flyttet ud i et lille rækkehus og har nu endelig fået fred fra 11 års lys og larm på 1. sal lige midt i Vejle by. Hunden har sandelig også vænnet sig til tilværelsen. Det er rart at se!

Tina og jeg havde besluttet os for at møde op (på opfordring i uniform!) til en begravelse i Kolding, da der var en ældre mand fra orkestret der havde sagt farvel til Moder jord. Herren har været min sidemand i orkestret gennem 1 år, og han var på en måde alles morfar - lidt som de andre ældre Herrer også er :) Så når vi nu ikke skulle noget, ville vi bestemt møde op til bisættelsen.

Billedet er af buketten som Flyverhjemmeværnets Musikkorps har lagt som støtte ved begravelsen.

(FHVMK - Flyverhjemmeværnets Musikkorps Kolding er et Brass band orkester jeg spiller med i, hver onsdag. Jeg spiller baryton og jeg nyder det til fulde. Jeg har været medlem af orkestret i 2 år)

Efter begravelsen kørte vi hjem igen.
Herefter gik jeg i gang med at sortere noder fra mit gamle instrument (Horn) samt til barytonen.  Det tog 3 timer !

Nu har jeg så spist mens jeg har skrevet ind hertil. Nu vil jeg sætte kurs mod Kolding hvor jeg snart skal spille.

Vi ses i morgen. 

Jeg har forresten fået en ordentlig stor squash fra Tinas kærestes farmor som hun har fra sin have.. Den smider jeg et billede op af, i morgen, samt lidt andet sjovt gejl ;D

Kram Anja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar