torsdag den 22. august 2013

Det er vigtigt at have det sjovt


Christina Grimmie -My Anthem
Jeg bliver simpelthen i så godt humør når jeg hører reggae musik eller sådan noget i dén dur :)




Igår fik jeg lige et flip og syntes det kunne være skægt med lidt fjolle billeder.. -Så dér er billedet fra.

Jeg har samtidig linket til den musik jeg hørte, og så kan du jo se om du bare ikke 'kan' lade være med at rocke lidt fx med foden, armen eller hvad du nu gør ;) Eller måske at smile en smule. Bare det gør dig glad, så ved du hvordan jeg har det!

Det eneste jeg også synes der er spændende at dele i dag, er den ordenlig store squash som jeg fik fra Tinas kærestes farmors have.. Så kan der nok lige blive lavet ordentlig meget squash-spaghetti ;D Haah ha!



Jeg har i dag ellers bøvlet eget ed kontoskift her på bloggen og oprettet en ny på www.Bloggersdelight.dk men dét er altså langt fra min stil derinde. Herinde kan man selv designe hele layoutet det kan man ikke på deres side :( 
Denne blog er meget federe - og passer bedre til MIG hvilket jo er vigtigst da det jo er MIG som at der skal bruge den ;D

Jeg  har fået lidt dårlige nyheder i forhold til min fremtidige løn da jeg pt. er ledig og bliver støttet af min A-kasse.. men jeg er desværre på 2 mdr. gået ret mange guldmønter ned, så det påvirker selvfølgelig humøret en smule.

En kedelig dag faktisk.

Men nu er kærsten min kommet hjem, og så vil jeg se om ikke vi kan få hygget lidt :)

God aften

Kram Anja 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar