onsdag den 1. januar 2014

En ny blog-start

Et nyt år er startet. Vi skriver i dag onsdag den 1. januar 2014

Jeg føler mig enormt priviligeret for alt det jeg har i mit liv. Jeg er stolt af hvem jeg selv er og jeg har en fantastisk familie og lille omgangskreds af venner.

Jeg oprettede min blog med et mål for at skrive hver dag, og som det ses, holdt det ikke særlig længe. Jeg har tænkt meget på lige at skrive lidt af og til, men det er vist bare blevet ved tanken.. ;)

Jeg vil ikke præcisere nogle nytårsfortsætter, da jeg ved at jeg ikke kan holde dem alle sammen alligevel. Så mit eneste mål jeg har for 2014, er at være tro mod mig selv, da jeg mener der er dér jeg opnår flest succeér (staves?)  Og det er samtidig dér jeg udvikler mig mest som person.

Jeg vil self også prøve at holde bloggen lidt mere up-to-date ;D














Her er lidt billeder fra i nat. Casper er ikke altid et vidunder på billeder, men jeg det er måske derfor jeg elsker vores skøre billeder (som jeg jo altid tager), fordi de er fuldstændig fuld af fejl ;P


















Disse billeder er af den lækre mad vi fik. Vores kammerat som er kok, holdt nytår sammen med hans kæreste, hvor vi alle var samlet. Der manglede bestemt ingenting! 


























Rigtig glædeligt NYT ÅR og VELKOMMEN 2014 -Må du bringe masser af kærlighed <3

Jeg har for første gang prøvet at have kunstige vipper på. Måske ikke det mest Happy-face jeg har lavet.. Men så kan man se hvor meget de faktisk gør ved ens udseende !

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar